we are " D'TRUE TEAM " @ unstoppable_group

Monday, September 7, 2009

mereka berjaya?

Harini, rasa amat puas!!
puas kerana dapat membantu dan membimbing rakan2 dalam networkku menuju kearah kejayaan..
mungkin, kami semua masih belum kaya raya..
tapi masanya akan tiba juga..
hampir tiba.. dapat aku hidu baunya..
tapi sebenarnya..
kami bukan nak kaya sgt pun...
cukup utk bantu family, dan hidup senang ok la
kan??
janji hidup ada perubahan dan maju..
amalan dan ibadat pun kusyuk, kerna jiwa lebih tenang..
hilang segala kerisauan dunia..

tapi harini, apabila telihat mereka, aku nampak walaupun ketika riak muka yg, tension, resah, masam, penat, gembira, ghairah, senyum.. dan byk lagi.. mereka yakin dan bersyukur dgn rezeki yg diberikan allah s.w.t
mereka terus usaha.. usaha.. dan terus usaha..
lagi.. lagi dan lagi..
walaupun pelbagai rintangan yg dihadapi..
mereka redah demi mengejar impian dan cita2..
kerana, mereka hidup dgn matlamat, dan satu goal...
aku akan terus membimbing mereka..
kerana meraka dan aku sama..
masing2 ada misi yg harus diselesaikan..
terima kasih..
terima kasih.. kerana mempercayaiku..
akanku bawa mereka menuju kearah kejayaan..
insyallah..
janjiku..
aku takkan berhenti, selagi ada hayatku..
aku takkan berhenti, selagi tidak buat mereka berjaya..
bukan hanya mereka..
tetapi seluruh keluarga networkku..
insyallah..
insyallah..
moga ku diberi kesihatan dan kekuatan utk aku memikul tanggungjawab ini..
amin..

0 comments: